Terug

  • Voor 16:00 uur besteld morgen in huis
  • Erectiepillen anoniem verzonden
  • Erectiemiddelen op natuurlijke basis

Klantenservice

Heb je hulp nodig? Stel ons een vraag, bekijk de meest gestelde vragen of neem contact met ons op. We helpen je graag verder.

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Veel gestelde vragen

1.1 Hoe worden de producten verzonden?

Erectiepillenwinkel.nl verstuurt de bestellingen altijd discreet in een anonieme verpakking. Dit betekent dat de producten worden verzonden in een onbedrukte, blanco pakket of envelop. U kunt bij ons ook de producten laten sturen naar een Post.nl Servicepunt.

1.2 Wat staat er vermeld op mijn bankafschrift?

Wanneer je een betaling overmaakt via bijvoorbeeld Credit Card, IDeal of een andere methode zal er op je bankafschrift geen Erectiepillenwinkel.nl of andere herkenbare tekst komen te staan. Ook op je bankafschrift houden wij het graag discreet. Er zal er niet zichtbaar zijn wat je bij ons besteld hebt.

1.3 Ik wil een account aanmaken

Door een persoonlijk account aan te maken op Erectiepillenwinkel.nl kunt u eenvoudig en snel bestellingen plaatsen en kiezen uit ons assortiment. U kunt zich ook inschrijven voor onze nieuwsbrief en profiteren van speciale aanbiedingen. Het is ook mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken

  • Klik op de knop 'Inloggen' rechtsboven op de pagina.
  • Voer uw gegevens in onder 'Ik wil direct bestellen' aan de onderkant van de pagina. Deze gegevens zijn nodig om uw bestelling snel en nauwkeurig af te handelen.
  • Klik op de knop 'Aanmelden'.
  • Na aanmelding kunt u direct uw bestelling plaatsen. U ontvangt ook een bevestiging van uw aanmelding en een wachtwoord per e-mail. Met dit wachtwoord en uw e-mailadres kunt u de volgende keer direct inloggen. U kunt dit wachtwoord later zelf wijzigen onder 'Account aanpassen'.

1.4 Hoe moet ik inloggen?

Als u al een account bij ons heeft, kunt u direct inloggen:

  • Klik op de knop 'Inloggen' rechtsboven op de pagina.
  • Voer uw e-mailadres en wachtwoord in bij 'Bestellen met account' bovenaan de pagina. Dit wachtwoord heeft u ontvangen bij uw eerste aanmelding of later zelf aangepast.
  • Klik op de knop 'Inloggen'. U bent nu ingelogd.
  • Als u tijdens het inloggen het bericht krijgt "Geen overeenkomstig 'e-mailadres' en/of 'wachtwoord'", volg dan deze stappen:
  • Controleer of u het juiste e-mailadres heeft gebruikt.
  • Voer het wachtwoord opnieuw in (let op hoofd- en kleine letters).
  • Zijn de gegevens correct? Neem dan contact met ons op via [email protected]
  • Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?' U ontvangt binnen enkele momenten een nieuw wachtwoord van ons, dat u eventueel kunt wijzigen onder 'Account aanpassen'.

1.5 Hoe plaats ik een bestelling?

Om het juiste product te kiezen, volgt u deze stappen:

  • Ga naar het gewenste artikel en klik op 'Voeg toe aan winkelwagen'. U wordt dan naar uw winkelwagentje geleid.
  • Als u meer producten wilt bestellen, kunt u op 'Verder winkelen' klikken. Hiermee keert u terug naar de pagina van Erectiepillenwinkel.nl en kunt u een ander product selecteren.
  • Wanneer u klaar bent met winkelen, kiest u voor 'Afrekenen'.
  • Als u nog niet bent ingelogd of geregistreerd, wordt u nu gevraagd dit te doen. U kunt de eerder beschreven stappen volgen. Als u al ingelogd bent, wordt u automatisch naar de afreken-pagina geleid.
  • Als je meteen wilt bestellen, klik je op ‘Naar kassa en afrekenen’.

1.6 Verzendinformatie

Daarna wordt een overzicht van uw verzendgegevens weergegeven. Hier heeft u de mogelijkheid om eventueel uw adresgegevens aan te passen door te klikken op 'Adresgegevens aanpassen'. Er wordt dan een nieuw scherm geopend waarin u een ander eerder opgegeven adres kunt selecteren of een nieuw adres kunt toevoegen. Daarnaast bieden wij u op het scherm voor verzendinformatie de optie om uw bestelling te laten inpakken. Als u het artikel als verrassing wilt geven, kunt u hiervoor kiezen. Vervolgens kunt u doorgaan met afrekenen door te klikken op 'Verder met afrekenen'

1.7 Krijg ik een bevestiging van de bestelling?

In de laatste stap van het bestelproces krijgt u een overzicht van uw bestelling, uw adresgegevens en de gekozen betaalmethode. Zijn de gegevens correct? Dan kunt u de bestelling afronden door te klikken op 'Bevestig bestelling'. Wilt u nog iets wijzigen? Kies dan voor een van de wijzigingsknoppen. Na het plaatsen van uw bestelling wordt u stap voor stap op de hoogte gehouden van de status via e-mail. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail. Hierin vindt u een overzicht van de bestelgegevens. Als u geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan uw map met ongewenste e-mail of spam. Als u de e-mail daar ook niet kunt vinden, neem dan contact met ons.

1.8 Betaalinformatie

In het volgende scherm kunt u kiezen hoe u uw bestelling wilt afrekenen. Hier zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar, als u een cadeaubon of kortingscode van ons heeft, kunt u deze hier inwisselen. Voer de kortingscode in en de korting wordt automatisch toegepast op het totaalbedrag. Meer informatie hierover vindt u op de pagina over kortingscodes. Naast het afrekenen kunt u in dit scherm ook uw factuurgegevens aanpassen door te klikken op 'Adresgegevens aanpassen'. Er wordt dan een nieuw scherm geopend waarin u een ander eerder opgegeven adres kunt selecteren of een nieuw adres kunt toevoegen. Klik na het kiezen van de betaalmethode op 'Verder met afrekenen'

1.9 Ik wil mijn bestelling retour sturen

Wanneer je de bestelling wil retourneren kun je het pakket of de envelop terugsturen naar ons postbusadres. Het adres staat vermeld op onze webwinkel. Neem aub contact met ons op zodat wij een gratis verzend- retourlabel kunnen aanmaken.

1.10 Wat zijn de betaalmethoden?

Er zijn verschillende betaalmethoden zoals Mastercard, Bancontact, Sofort Banking, Klarna, IDeal, Bankoverschrijving en meer methoden. Alle betaalmethoden staan vermeld op de pagina waar de betaalmethoden beschreven worden.

1.11 Bestelling nog niet ontvangen?

Alle orders geplaatst op werkdagen voor 16:00 uur welke ook op dat moment zijn betaald, worden dezelfde dag verzonden. In 99% van de gevallen ontvang je de bestelling dan de volgende dag. Heb je na 5 werkdagen de bestelling nog niet binnen? Dan kan het zijn dat er wat mis is gegaan bij de Post.nl. Neem dan zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op, zodat wij er alles aan kunnen doen om de order alsnog zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen.

1.12 Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst, wat moet ik doen?

Mocht je per ongeluk een verkeerde bestelling hebben geplaatst of de verkeerde gegevens hebt doorgegeven bij het bestelproces, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Indien de bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij deze doorgaans nog wijzigen of annuleren.

1.13 Is er een minimum bestelbedrag?

Nee, bij ons is er geen minimum bestelbedrag. Je kunt zoveel of zo weinig producten bestellen als je wilt.

1.14 Wat gebeurt er als een product is uitverkocht?

Als een artikel is uitverkocht, proberen we het zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen. Je hebt de mogelijkheid om een melding in te schakelen die je op de hoogte stelt zodra het artikel weer beschikbaar is.

1.15 Hoe weet ik dat me betaling goed is ontvangen?

Nadat je een bestelling hebt gedaan ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.

1.16 Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Erectiepillenwinkel.nl is een webshop met een daarop aangepast logistiek proces. Als je de bestelling liever niet thuis wilt ontvangen, dan kunnen wij de bestelling sturen naar een post.nl servicepunt.

1.17 Hoe kan ik een recensie achterlaten?

Product reviews

Wij kijken uit naar je review over onze producten. Op de betreffende productpagina’s op onze website kan je een recensie achterlaten. Ook na je aankoop kun je altijd een recensie achterlaten. Jouw mening helpt ons om de producten en service voortdurend te verbeteren en geeft ook andere klanten waardevolle informatie. Op basis van wetgeving in Nederland mag niet alles worden gepubliceerd over een product. Sommige claims wat betreft de werkzaamheid van een ingrediënt of product zijn volgens de wet verboden. 

Winkel Reviews

Voor het verzamelen van winkelreviews van onze klanten werken we samen met een externe partij genaamd Kiyoh. Wij hebben strikte afspraken met Kiyoh om de Europese privacyregels na te leven. Onder het label "Thuiswinkel Reviews". https://kiyoh.com/thuiswinkel-waarborg/

1.18 Hoe veilig is mijn aankoop op jullie website?

De veiligheid van jouw gegevens staat bij ons voorop. Onze website is ontwikkeld met Lightspeed eCom, een platform dat strenge beveiligingsmaatregelen hanteert. Alle transacties op de Lightspeed eCom website zijn beveiligd met een codering, hetzelfde coderingsniveau dat door banken en betaalproviders wordt gebruikt om ervoor te zorgen dat jouw persoonlijke gegevens veilig blijven. Voor het verwerken van de betalingen wordt gebruikgemaakt van een betaalprovider die verantwoordelijk is voor de afhandeling van de betalingen. Je kunt dus met een gerust hart bij ons winkelen.

1.19 Ik heb een vraag die niet beantwoord is

Voor meer vragen kan je contact opnemen met onze klantenservice.

2. Informatie Voedingssupplementen

2.1 Waar moet ik mijn supplementen bewaren?

Bewaar je supplementen na aankoop in de originele verpakking op een koele, droge plek op kamertemperatuur omdat in een warme omgeving de kwaliteit sneller kan afnemen. Bewaar supplementen niet in een vochtige omgeving of in de koelkast, behalve als dit op de verpakking wordt aangegeven.

2.2 Problemen met slikken? kan ik de capsules openmaken?

Voor de meeste personen levert het slikken van supplementen geen probleem op, maar er zijn ook mensen voor wie dit minder eenvoudig is. Wanneer je de capsules van supplementen open wilt maken is dit geen probleem. Je kunt de inhoud van de capsule mengen met bijvoorbeeld water.

2.3 Waarom verandert de kleur van het poeder in een supplement af en toe?

Wij begrijpen dat onze klanten verwachten dat bij een bestelling van hetzelfde supplement, dit ook elke keer overeenstemt qua kleur en smaak. Het kan in enkele gevallen voorkomen dat hetzelfde supplement bij een volgende aankoop anders is van kleur. Dit is veelal een direct gevolg van wanneer en waar de ingrediënten zijn geoogst.

2.4 Ik heb nog geen ervaring met potentie en libido verhogende middelen

Erectiepillenwinkel.nl levert erectiepillen op een natuurlijke basis. Deze supplementen zijn al vele jaren te koop en worden door duizenden personen gebruikt. Binnen ons assortiment heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Bij onze klanten zijn de producten King Active, Pure Power en Potency Power erg populair. Deze producten bieden wij ook aan als aanbieding pakket, op deze manier hoef je niet meteen een grote hoeveelheid af te nemen en kun je zelf beoordelen of onze supplementen aan je verwachtingen voldoen.

2.5 Kun je medicijnen en supplementen tegelijk gebruiken?

Overleg bij medicijngebruik altijd eerst met een deskundige voordat je voedingssupplementen gebruikt. 

2.6 Kan ik voedingssupplementen gebruiken als ik borstvoeding geef of zwanger ben?

Bij borstvoeding of zwangerschap adviseren wij om eerst met een arts of deskundige te overleggen voordat je voedingssupplementen gebruikt.

2.7 Supplementen nog gebruiken als de houdbaarheidsdatum is overschreden?

Als de houdbaarheidsdatum van een supplement is overschreden, betekent dit niet automatisch dat je het niet meer kunt gebruiken. De beslissing om het al dan niet te blijven consumeren, hangt af van verschillende factoren. Hoe het product thuis is bewaard, of het van kleur is veranderd of merkbaar is gewijzigd, zijn belangrijke overwegingen. Als het voedingssupplement op een koele en droge plaats is opgeslagen en er normaal uitziet en ruikt, kan het mogelijk nog steeds veilig worden gebruikt na de verstreken houdbaarheidsdatum. Echter, als er tekenen van bederf zijn, is het raadzaam om het product weg te gooien. Let op dat wij de kwaliteit van een supplement na het verstrijken van de aanbevolen consumptiedatum niet meer kunnen garanderen.

2.8 Welke supplementen zijn specifiek bedoeld voor vrouwen of mannen?

Mannen en vrouwen hebben verschillende voedingsbehoeften, die ook kunnen variëren naargelang leeftijd of gezondheidstoestand. Daarom worden voedingssupplementen vaak aangeboden in diverse varianten. Er zijn specifieke vitamineformules voor mannen en vrouwen, maar ook voor senioren. Als je overweegt een voedingssupplement te gebruiken, kies dan bij voorkeur een variant die het beste aansluit bij je persoonlijke situatie.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box